in the middle of final exam

penyesalan emang selalu dateng paling akhir. now, i feel really sorry for myself, along this 2nd semester i did not study well, too much watched series, procrastinated everything, and many more. in this final exam i had to study really really hard.... lack of sleep, bahkan mata gue udah berkantong ckckck. yeah pity me.

seandainya aja dari dulu gue belajar ya, ga cuma kuliah, dengerin dosen, pulang, tidur,  nonton series. ya setidaknya coba gue meluangkan waktu gue buat mengerti beberapa bab jadi kan sekarang gue tinggal belajar sisa bab yang belom dipelajarin. aaaaaaaaa.

i feel really sad now, i am screwed up. 3 days-in-arrow, bayangin, gue ujian dan ga ada satupun yang yakin nilai gue bakal bagus. physic chemistry, i did not finished answer those question, not finished draw a graph, count the k and t1/2. anjiiiir sedih. ya walaupun ada yang bilang pointnya kecil. aaa tapi tetep aja. organic chemistry. only a miracle can make me pass from getting an UP (ujian perbaikan). oh Allah, i hope You can give me that miracle huhuhuhu. and this morning, i had analytic chemistry test. for some chapter i could answer it well, but for redox and gravimetri, i failed. i suddenly blank, my memory goes out, and i just can exhale and inhale for a while. but i am feel quite relieved because i got an A for my mid test. but if this final test i failed.....so poor me.

sedih rasanya kalo ngebayangin betapa berjayanya gue di semester 1, udah jarang belajar, eh nilai bagus semua. gue kira masih bisa begitu di semester 2,  dan gue salah. salah besar. huffftness. ga kebayang aja nih nanti gue gimana kalo misalnya gue kena UP trus otomatis gue balik ke Sby. parah liburan kepotong, asyem!

i have 3 more days to go. i really hope they will go really really well.